Quiz show-ul „Prețul cel bun” continuă cu sezonul al doilea, la Antena 1, din 31 ianuarie

De: Ana Obretin / 28.01.2022, 11:55
Quiz show-ul

Din 31 ianuarie, quiz show-ul „Prețul cel bun” continuă pe Antena 1 cu sezonul al doilea. Săptămânal, de luni până vineri, începând cu ora 18:00, telespectatorii se vor putea bucura de un spectacol plin cu energie bună și câștiguri valoroase.

”Începem sezonul 2, un sezon foarte frumos, unul care aduce mici schimbări. Eu spun că este un sezon mai dinamic, pentru că ușor, ușor ne-am intrat cu toții în mână. Până și publicul, cei care vin în emisiune, toți știu deja știu la ce să se aștepte. Cred că fiecare sezon va fi și mai bun pentru că avem tot timpul surprize în mânecă. Ne simțim foarte bine la filmări, trăiesc cu Liviu zi și noapte. Mâncăm împreună, povestim, asta pentru că stăm amândoi în aceeași cameră la platou. Cred că parte din ceea ce oamenii iubesc la mine și la Liviu este că prietenia noastră există și în afara platoului de filmare. Vreau să cred că cei mai câștigați sunt cei de acasă, care ne urmăresc la Prețul cel bun și ne trimit mereu mesaje extrem de frumoase”, a declarat Andrei Ștefănescu, prezentatorul show-ului.

Iuliana Luciu, Matias Alexandro, Marian Olteanu și Silvia Uceanu sunt cei patru coprezentatori ce vor fi alături de Liviu Vârciu și Andrei Ștefănescu, prezentatorii quiz show-ului, în cel de-al doilea sezon „Prețul cel bun”.

Și de data aceasta zeci de concurenți își vor testa inspirația în ceea ce privește prețul cel bun, dar, mai ales, vor încerca să ajungă cât mai departe în concurs și să plece acasă cu premii incredibile. De la automobile, aparatură electrocasnică, sau chiar premii în bani, Prețul cel bun oferă tuturor concurenților o șansă la câștig, potrivit unui comunicat remis Apropo de Antena 1.

„Prețul cel bun” („The Price is Right”) este o emisiune de divertisment, de tip concurs, în care participanții concurează pentru a câștiga premii în bani și produse, aproximând sau ghicind exact prețul unor produse prezentate. Selectați din public, concurenții trebuie să liciteze prețul unui produs, încercând să ajungă cât mai aproape de suma corectă, dar fără să o depășească. În fiecare ediție, participanții trebuie să ghicească valoarea premiilor puse în joc printr-o serie de jocuri amuzante, probe interactive şi faze eliminatorii, la finalul cărora pot câștiga bani sau obiecte valoroase.

CITEȘTE ȘI: Antena 1 lansează show-ul „Dancing on Ice – Vis  în doi”

Foto: Antena 1