Reality show-ul „Șef sub acoperire”, de la Pro TV, în continuare lider de audiență

De: Ana Obretin / 17.02.2021, 14:28
Reality show-ul

Reality show-ul „Șef sub acoperire” este în continuare lider absolut de audiență, peste 1,6 milioane de telespectatori urmărind emisiunea marți seară la Pro TV. Al doilea episod din noul sezon a avut-o ca protagonistă pe Georgiana Mutu, moștenitoarea grupului Annabella-Râureni.

Emisiunea a înregistrat o medie de 10,9 puncte de rating și 29.6% share pe segmentul de public comercial, format din persoane cu vârste cuprinse între 18 și 49 de ani, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă a avut 5 puncte de rating și 13,5% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV

Georgiana a renunțat la biroul său și la confortul de acasă și a lucrat sub acoperire în compania fondată de părinții săi, Dorina și Dan Mutu, o afacere de peste 100 de milioane de euro. „Șefa” sub acoperire a trecut la munci grele, atât în fabrică, în sere, precum și în magazinele grupului, pentru a vedea cum funcționează lucrurile, iar prin această experiență a cunoscut și poveștile de viață impresionante ale unor angajate.

Telespectatorii emisiunii pot câștiga săptămânal un premiu oferit de „Șef sub acoperire” și de protagoniștii emisiunii, în cadrul unui concurs desfășurat pe pagina de Instagram a emisiunii.

CITEȘTE ȘI: Pro TV lansează emisiunea concurs „Superstar România”, după formatul „Idol”, în toamnă 

Foto: Pro TV