TikTok a anunțat o serie de noi soluții creative și comerciale în sprijinul brandurilor

De: Ana Obretin / 29.09.2021, 14:59
TikTok a anunțat o serie de noi soluții creative și comerciale în sprijinul brandurilor

TikTok a anunțat noi soluții creative și comerciale pentru a ajuta brandurile de toate dimensiunile să aibă un impact real asupra afacerii lor, de la modul în care se conectează cu publicul la cel în care sunt descoperite de comunitate.

Compania a organizat, marți, TikTok World, o experiență de business globală concepută pentru a prezenta noua gamă de unelte și opțiuni create pentru a ajuta brandurile să profite pe cât de mult este posibil de platforma online. De asemenea, TikTok, care a depășit pragul de 1 miliard de utilizatori, a prezentat modul în care platforma va ajuta brandurile și creatorii să câștige mai mulți bani pentru eforturile lor.

„Am asistat de numeroase ori la rolul important pe care îl joacă brandurile în experiența TikTok. De asemenea, am văzut cum comunității noastre îi place să interacționeze cu brandurile preferate. Prin urmare, atunci când companii de toate dimensiunile vin către TikTok, suntem încântați să îi ajutăm să se conecteze cu comunitatea lor, să își comercializeze produsele și să își construiască brandul într-un mod pe care nu îl pot face nicăieri altundeva”, a declarat Blake Chandlee, președinte, Global Business Solutions, potrivit unui comunicat remis Apropo.

Consolidarea colaborării dintre brand și creator cu instrumente creative

Una dintre prioritățile de top este continuarea investițiilor în creatori și asigurarea faptului că platforma de divertisment rămâne o destinație pentru a se face văzuți, ascultați, apreciați și recompensați pentru munca lor. Printre soluțiile creative nou introduse, care le permit oamenilor de publicitate să accepte creativitatea pe platformă și, de asemenea, să îi ajute să se conecteze și să colaboreze cu diversul ecosistem al creatorilor, se numără Creator Marketplace (un portal care ajută brandurile să găsească o varietate diversă de creatori care se aliniază cel mai bine cu interesele lor) sau Open Application Campaigns (brandurile pot posta briefuri de campanie către creatori pe piața creatorilor TikTok, astfel încât să poată să se înscrie singuri și să participe).

Măsurarea valorii și impactului TikTok

Pentru oamenii de publicitate este important să acceseze o planificare media transparentă și să aibă livrări previzibile în campanii. TikTok a prezentat instrumente pentru a ajuta brandurile să cumpere cu ușurință reclame pe platformă, să măsoare succesul campaniilor lor și să urmărească performanța, precum Reach & Frequency (pentru campanii predictibile) sau Brand Lift Study (abordare bazată pe sondaj care măsoară modul în care se simt utilizatorii cu privire la anunțurile pe care le văd pe platformă) ori Inventory Filter (pentru mai mult control asupra locului în care pblicitarii ar dori să fie difuzate anunțurile adiacente).

De asemenea, platforma introduce TikTok Shopping, un pachet de soluții, caracteristici și instrumente de publicitate care oferă brandurilor și comercianților oportunitatea de a interacționa într-un mod semnificativ cu clienții lor.

Mai multe informații se găsesc pe site-ul TikTok.

„Aceste inovații sunt doar începutul. TikTok se angajează să înțeleagă pe ce pune valoare comunitatea, folosindu-le ca semnale pentru a ghida viitoarea inovație de produs și a stabili noi standarde pentru industrie. TikTok este într-o călătorie pentru a face platforma de divertisment și mai ușor de utilizat astfel încât fiecare să se bucure de conținut, să-l înpărtășească celorlalți, să cumpere”, potrivit aceluiași comunicat.

TikTok este destinația principală pentru conținut video scurt pentru mobil. Misiunea companiei este de „a inspira creativitate și de a aduce bucurie”. TikTok are birouri globale în Los Angeles, New York, London, Paris, Berlin, Polonia, Israel, Dubai, Singapore, Jakarta, Seul și Tokyo.

CITEȘTE ȘI: Ed Sheeran va deveni noua imagine TikTok

Foto: TikTok