Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore

De: Nicoleta Lepădatu / 07.01.2022, 08:00
Filmul „Don’t Look Up”, record de vizionare pe Netflix cu peste 150 de milioane de ore

Filmul „Don’t Look Up” în regia lui Adam McKay, în care Leonardo DiCaprio și Jennifer Lawrence joacă rolul unor oameni de  știință care încearcă să convingă lumea să ia în serios un asteroid care va lovi Pământul și va duce la extincție, a doborât recordurile de vizionare la Netflix, conform publicației Variety.

În a doua săptămână de la lansarea pe platforma de streaming, filmul a înregistrat 152,29 de milioane de ore de vizionare, între 27 decembrie şi 2 ianuarie. Astfel, el a ajuns cel mai urmărit film în limba engleză pe Netflix la nivel global.

„Don’t Look Up”, în care joacă şi Meryl Streep, Cate Blanchett, Jonah Hill şi Timothée Chalamet, a fost lansat în câteva cinematografe pe 10 decembrie şi a avut premiera pe Netflix pe 24 decembrie. În primele două zile online, el a înregistrat 111,03 milioane de ore de vizionare.

Locul al doilea în săptămâna încheiată pe 2 ianuarie a fost ocupat de „The Unforgivable”, cu Sandra Bullock, care a acumulat 21,3 milioane de ore de vizionare, urmat de „The Lost Daughter”, primul lungmetraj regizat de actriţa Maggie Gyllenhaal, cu 18,3 milioane de ore.

Filmul lui McKay  a stârnit dezbateri aprinse și în mediul online.

Kate Dibiasky, interpretată de Jennifer Lawrence, este absolventă a facultăţii de Astronomie şi, împreună cu profesorul ei, dr. Randall Mindy, jucat de Leonardo DiCaprio, face o descoperire uluitoare: o cometă care orbitează în Sistemul Solar. Prima problemă este că traiectoria ei indică o coliziune directă cu Pământul. A doua este că nimănui nu pare să-i pese.

Aparent, vestea unei comete de dimensiunea Everestului care ar putea distruge Pământul este una greu de digerat. Cu ajutorul doctorului Oglethorpe, Kate şi Randall pornesc într-un turneu mediatic, care îi poartă din cabinetul indiferentei preşedinte Orlean şi al fiului ei angajat în funcţia de şef de personal, Jason, până în studiourile „The Daily Rip”, un matinal plin de viaţă, găzduit de Brie şi Jack.

La doar şase luni distanţă de impactul cometei cu Pământul, gestionarea unui flux de ştiri de 24 de ore şi atragerea atenţiei publicului obsedat de reţelele de socializare înainte de a fi prea târziu se dovedeşte a fi o sarcină surprinzător de comică.

Filmul, care păstrează momente cheie şi după genericul de final, prezintă eforturile celor trei oameni de ştiinţă în a convinge planeta de existenţa cometei care o va distruge. Se confruntă cu teorii ale conspiraţiei, cu interese economico-politice şi indiferenţă.

Foto: outnow.ch

CITEȘTE ȘI: Netflix va lansa în ianuarie o serie de podcasturi despre culisele realizării filmului „Don’t Look Up”

Himesh Patel, despre „Don’t Look Up”: Un concept testat, aplicat pe acest gen de film într-un mod original

„West Side Story”, „Dune”, „Don’t Look Up”, pe lista AFI a celor mai bune filme din 2021