TikTok devine partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes

De: Nicoleta Lepădatu / 16.03.2022, 07:36
TikTok devine partener oficial al Festivalului de Film de la Cannes

TikTok a devenit partenerul oficial al Festivalului de Film de la Cannes – un parteneriat care promite să conecteze evenimentul cultural cu un miliard de utilizatori ai platformei digitale din întreaga lume.

Deși a interzis selfie-urile pe covorul roșu în urmă cu câțiva ani, Festivalului de Film de la Cannes caută să atragă atenția la nivel mondial și va oferi utilizatorilor TikTok conținut exclusiv din culise, scene pline de farmec pe covorul roșu și interviuri cu vedete.

Vizând să se poziționeze ca o destinație de top de divertisment și un creator de conținut, Tik Tok lansează, de asemenea, #TikTokShortFilm, o competiție globală de scurtmetraje în aplicație care au o durată cuprinsă între 30 de secunde și 3 minute. Juriul primei ediții a #TikTokShortFilm va fi prezidat de un regizor cunoscut al cărui nume va fi anunțat într-o etapă ulterioară.

TikTok va oferi acestui eveniment cultural major, operelor cinematografice prezentate şi tuturor artiştilor săi talentaţi o vizibilitate largă în rândul celor peste 1 miliard de utilizatori ai săi din lumea întreagă”, au spus directorii acestei reţele de socializare într-un comunicat de presă.

Ei au promis, de asemenea, că îi vor ajuta pe utilizatori să descopere „dintr-un unghi inedit culisele festivalului, celebra paradă a vedetelor pe treptele de la Cannes şi întâlniri online cu diverşi artişti” şi că vor lansa o competiţie de videoclipuri scurte ai cărei câştigători îşi vor primi premiile în timpul festivalului de pe Croazetă.

Acest parteneriat „ne va permite să partajăm magia festivalului cu un public mai amplu şi de nivel mondial, dar la fel de cinefil”, a adăugat delegatul general al Festivalului de la Cannes, Thierry Fremaux, în acelaşi comunicat.

TikTok s-a alăturat astfel listei de parteneri oficiali ai Festivalului de la Cannes, din care fac parte creatorul de bijuterii Chopard (care realizează trofeul Palme d’Or), producătorul de automobile BMW şi gigantul din industria produselor de lux Kering.

Foto: Profimedia Images

CITEȘTE ȘI: „Top Gun: Maverick”, cu Tom Cruise, va fi proiectat la Cannes

Electric Castle lansează un show de cultură muzicală creat pentru TikTok

TikTok ia măsuri pentru a reduce numărul provocărilor periculoase din online