TikTok lansează un nou parteneriat pentru a ajuta brandurile să aibă acces facil la muzică

De: Ana Obretin / 08.10.2021, 14:35
TikTok lansează un nou parteneriat pentru a ajuta brandurile să aibă acces facil la muzică

TikTok a anunțat noi parteneriate care vor facilita și mai mult accesul brandurilor de toate dimensiunile la muzică și sounds pe platformă.

Compania extinde programul TikTok Marketing Partners și introduce Sound Partners certificați, care pot ajuta brandurile să construiască strategii axate pe sunet pentru platformă, potrivit unui comunicat remis Apropo de companie.

Sunetul pe TikTok a introdus o nouă componentă de storytelling pentru branduri. Potrivit unui studiu realizat de MRC Data, 65% dintre TikTokeri preferă conținut de la branduri care folosesc sunete originale și 68% își amintesc mai bine un brand atunci când folosește melodii care sunt pe placul lor. Sound Partners anunțați oferă soluții în cadrul a două sub-specialități – Custom Sound și Subscription Sound – pentru a susține o varietate de obiective ale campaniilor, de la construirea unei identități sonore de brand, până la dezvoltarea unei strategii de conținut pe termen lung pentru TikTok.

Astfel, partenerii Custom Sound creează piese personalizate care inspiră implicarea și entuziasmul comunităților în Hashtag Challenges (provocările care includ un hashtag), campanii și multe altele. Cei trei noi parteneri sunt: ​​KARM (cu sediul în Los Angeles), MassiveMusic (cu sediul în Amsterdam, birouri în Los Angeles, New York, Shanghai, Singapore, Australia și Tokyo) și The Elements Music (cu sediul în Los Angeles, birouri în Londra).

Pe de altă parte, partenerii Subscription Sound oferă variante flexibile de acces la muzică prin planuri de licențiere lunare, anuale sau bazate pe proiecte care permit brandurilor să dezvolte strategii permanente pentru TikTok. Cei trei parteneri sunt: ​​Epidemic Sound (cu sediul în Stockholm, birouri în New York, Los Angeles, Seoul, Hamburg, Amsterdam), Songtradr (cu sediul în Los Angeles), UnitedMasters (cu sediul în New York, birouri în Los Angeles).

Specialiștii în marketing care doresc să afle mai multe sau să se conecteze cu Sound Partners pot vizita site-ul TikTok Marketing Partners aici.

CITEȘTE ȘI: Grimes, Lil Nas X și alți artiști vor lansa NFT-uri pe TikTok

TikTok anunță atingerea pragului de 1 miliard de utilizatori la nivel global

Foto: Profimedia Images