Netflix se inspiră de la TikTok cu o nouă secțiune, cu secvențe amuzante din conținuturile sale

De: Ana Obretin / 04.03.2021, 12:06
Netflix se inspiră de la TikTok cu o nouă secțiune, cu secvențe amuzante din conținuturile sale

Netflix a lansat funcția „Fast Laughs” pe aplicația sa mobilă, care, după modelul videoclipurilor scurte difuzate pe platforma TikTok, face posibilă vizionarea unor secvențe amuzante din conținuturile oferite de gigantul de streaming american. 

Astfel, utilizatorii vor putea viziona, salva sau distribui secvențe comice din uriașul catalog al companiei. „Vrei să râzi puțin?”, întreabă cei de la Netflix într-un mesaj pe blog. „Ai ajuns la locul potrivit pe Netflix, care are o mulțime de posibilități, de la seriale și filme amuzante până la stand-up-uri care te fac să mori de râs”.

Clipurile pot fi preluate din lungmetraje precum „Murder Mystery”, seriale animate precum „Big Mouth” sau chiar show-uri de stand up comedy ale unor artiști precum Kevin Hart și Ali Wong, transmite Netflix. „Este de la sine înțeles că nu toate secvențele vor fi neapărat potrivite pentru toate tipurile de public”, mai transmite compania.

Înmulțirea formatelor scurte

„Fast Laughs” este disponibilă pentru utilizatorii de iPhone „în anumite țări”. Netflix spune că vrea să testeze funcția în curând pe dispozitivele cu sistemul de operare Android.

Această nouă caracteristică face parte dintr-o serie de produse similare lansate de platformele video sau rețelele de socializare online, care urmăresc să atragă un public pasionat de videoclipuri scurte și ultrarapide, după modelul popularizat de TikTok.

La sfârșitul lunii ianuarie, YouTube a anunțat că a avut 3,5 miliarde de astfel de vizionări zilnice pe platforma sa YouTube Shorts din India, unde este în prezent testat în versiune beta. Instagram, a cărei companie mamă este Facebook, a lansat formate video scurte cu Reels, în august anul trecut. În noiembrie, Snapchat a lansat Spotlight, cu conținuturi produse de utilizatorii săi.

CITEȘTE ȘI: NETFLIX: coduri și setări secrete  

Netflix a depășit 200 de milioane de abonați cu plată la nivel global  

Sony, în competiție cu Netflix: compania lansează serviciul de streaming Bravia Core 

Foto: Profimedia Images