Disney va lansa o versiune mai ieftină, cu reclame, a platformei sale de streaming

De: Ana Obretin / 05.03.2022, 09:51
Disney va lansa o versiune mai ieftină, cu reclame, a platformei sale de streaming

Disney va lansa, la sfârșitul acestui an, o versiune de abonament mai ieftină pentru serviciul său de streaming Disney +, care integrează publicitate. Noul abonament, disponibil pentru început în SUA, este văzut de gigantul de divertisment drept una dintre „pietrele de temelie” ale programului său de dezvoltare.

CITEȘTE ȘI: Platforma de streaming a Disney, lansată în România în vară

Disney alocă 33 de miliarde de dolari pe conținut pentru anul viitor

De la lansarea platformei, în noiembrie 2019, compania a ales o singură versiune de abonament, fără publicitate, ca marele său concurent Netflix. Gigantul de divertisment a oferit deja două formule de abonament pentru platforma sa Hulu, cu și fără publicitate, și a inclus spoturi în programele difuzate pe cel de-al treilea serviciu de streaming al grupului, ESPN+.

„Să faci Disney+ disponibil pentru un public mai larg la un preț mai mic aduce beneficii tuturor, consumatorii, agenții de publicitate și creatorii deopotrivă”, a declarat Kareem Daniel, președintele Disney Media and Entertainment Distribution, potrivit Le Figaro

Pretul noului abonament nu a fost încă anunțat, dar compania a anunțat că, după SUA, există „proiectul de extindere internațională în 2023”. „Oferta cu publicitate este considerată una dintre pietrele de temelie pentru atingerea obiectivului de 230 până la 260 de milioane de abonați Disney până în 2024”, aceasta fiind o prognoză deja comunicată anterior de grup.

Prin lansarea acestei oferte, compania caută să se poziționeze ca un jucător important în publicitatea online, punând în comun managementul reclamelor de pe platformele sale de streaming, dar și din parcurile de distracții și croazierele sale. Netflix pare să fi rămas singura platformă de streaming care apără un model ce exclude total publicitatea. Chiar și Amazon a oferit un abonament cu reclame, sub sigla IMDb TV.

CITEȘTE ȘI: Serialul Disney Plus „Frumoasa și Bestia” a fost amânat pe termen nedeterminat

Peter Dinklage critică remake-ul „înapoiat” „Albă ca Zăpada și cei șapte pitici” plănuit de Disney

Foto: Profimedia Images