Pro TV a fost lider de audiență în timpul meciurilor Euro 2020 de marți seară

De: Ana Obretin / 16.06.2021, 15:49
Pro TV a fost lider de audiență în timpul meciurilor Euro 2020 de marți seară

Pro TV a fost lider de audiență în timpul meciurilor Euro 2020 de marți seară. Cea de-a cincea zi a turneului final EURO 2020 a adus și primele meciuri din cea mai dificilă grupă: Ungaria, Franța, Portugalia și Germania.

Ziua a fost deschisă de meciul în care campioana europeană en titre, Portugalia, a reușit să învingă Ungaria, cu 3-0. Deși scorul a fost unul categoric, acesta a fost conturat spre finalul meciului, în minutul 80 fiind încă 0-0. După o reușită norocoasă, rezultată din devierea șutului lui Guerreiro, Cristiano Ronaldo a continuat să scrie istorie și a marcat o dublă, unul dintre goluri fiind din penalty.

Seara a continuat cu duelul ultimelor două campioane mondiale, Franța și Germania. Autogolul din minutul 20, marcat de Hummels, a făcut ca Franța să pornească turneul cu 3 puncte, în ciuda faptului că Germania a fost echipa care a dominat meciul, conform cifrelor finale, cu o posesie de peste 60% și cu 5 cornere obținute.

Portugalia și Franța au luat avans în fruntea clasamentului, având încrederea că o nouă victorie în următorul meci le-ar putea aduce și calificarea în următoarea etapă, înaintea întâlnirii directe.

Meciul Portugalia – Ungaria a înregistrat 8 puncte de rating și 29% cotă de piață în rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, în timp ce televiziunea de pe poziția secundă avea 6,6 puncte de rating și 23,9% share. La nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, în intervalul orar 19:00 – 20:52, PRO TV a condus topul televiziunilor cu 7,3 puncte de audiență și 29,6% cotă de piață, în timp ce televiziunea de pe locul 2 avea 5,2 puncte de rating și 21,1% share, potrivit unui comunicat remis Apropo de Pro TV.

În ceea ce privește meciul Franța – Germania, în intervalul orar 22.00 – 23:55, la nivelul publicului cu vârsta cuprinsă 18 și 49 de ani, din mediul urban, PRO TV a condus topul cu 9,2 puncte de audiență și 30,2% cotă de piață, în timp ce locul 2 avea 8 puncte de rating și 26,2% share. În rândul publicului național, cu vârsta cuprinsă între 21 și 54 de ani, din categoriile ESOMAR ABCD, meciul a înregistrat 10.4 puncte de rating și 28,4% cotă de piață, față de locul 2 care a avut 8,3 puncte de audiență și 22,5% share.

Miercuri începe cea de-a doua etapă a grupelor Euro 2020

Începând de miercuri, emoțiile cresc pentru jucători deoarece începe cea de-a doua etapă. Orice înfrângere poate fi echivalentă cu trimiterea acasă, iar orice victorie poate însemna pasul decisiv spre calificare. De la ora 16.00, Finlanda întâlnește Rusia, într-un meci din grupa B. Seara, grupa A intră în acțiune: de la ora 19:00, Turcia va lupta contra Țării Galilor, iar, de la 22:00, Italia caută a doua victorie la EURO, împotriva Elveției.

Meciurile sunt transmise în direct pe PRO TV și VOYO.

CITEȘTE ȘI: DJ Martin Garrix, Bono și The Edge au lansat imnul Euro 2020

Cotele pentru câștigarea Euro 2020

Foto: Pro TV