Netflix va cheltui peste 17 miliarde de dolari pe conținuturi în 2021; „Lupin”, cel mai popular titlu

De: Ana Obretin / 21.04.2021, 13:34
Netflix va cheltui peste 17 miliarde de dolari pe conținuturi în 2021;

Netflix a dezvăluit că va cheltui peste 17 miliarde de dolari pe conținuturi în acest an, potrivit raportului său financiar din primul trimestru.

„Așa cum am menționat anterior, întârzierile de producție provocate de pandemie în 2020 vor duce la o listă pe 2021 care este mai puternică în a doua jumătate a anului, cu un număr mare de francize care revin”, se arată în scrisoarea adresată acționarilor.

„Și, deși lansarea campaniilor de vaccinare este neuniformă în întreaga lume, suntem acoperiți și producem în siguranță pe toate piețele importante, cu excepția Braziliei și Indiei. Presupunând că această situație se va menține, vom cheltui peste 17 miliarde de dolari pe conținuturi anul acesta și vom continua să oferim o gamă uimitoare de titluri pentru abonații noștri, cu mai multe producții originale în acest an decât anul trecut”, potrivit aceluiași document, citat de Variety.

Suma este semnificativ mai mare decât cea din 2020, respectiv 11,8 miliarde de dolari, care a fost în scădere față de 2019 – 13,9 miliarde de dolari -, din cauza pandemiei.

Printre cele mai urmărite producții pe Netflix s-au numărat primul sezon al „Firefly Lane” (vizionat în 49 de milioane de gospodării în primele 28 de zile de la premieră), sezonul al treilea din „Cobra Kai” (45 de milioane), și „Ginny & Georgia ”(52 milioane). În ceea ce privește filmele, s-au evidențiat „Outside the Wire” (66 de milioane), „Yes Day” (62 de milioane), „I Care a Lot” (56 de milioane). Pe măsură ce platforma de streaming investește în producții originale locale, s-au remarcat „Who killed Sara?”, din Mexic (55 de milioane de telespectatori), „Below zero”, din Spania (47 de milioane), și „Space Sweepers”, din Coreea (26 de milioane). 

„Lupin”, cel mai vizionat titlu Netflix în primul trimestru

Seria franceză „Lupin”, cu Omar Sy, urmărită în 76 de milioane de gospodării în primele 28 de zile, este cel mai popular titlu Netflix nou din primul trimestru al anului. Din 2019, de când Netflix a început să facă publice aceste cifre, doar alte două producții au egalat sau depășit seria „Lupin”: „Bridgerton” (82 de milioane) și „The Witcher” (76 de milioane). 

La începutul lunii, oficialii Netflix au declarat pentru Variety că producțiile sale nominalizate la Oscar 2021, printre care „Da 5 Bloods”, „Pieces of a Woman” și „Mank”, au beneficiat semnificativ de pe urma selecției Academiei americane.

Pe de altă parte, platforma de streaming nu și-a atins proiecțiile de 6 milioane de noi abonați pe primul trimestru, câștigând doar aproape 4 milioane. 

CITEȘTE ȘI: Filiera franceză – “Lupin” și noul val al producțiilor în streaming din Hexagon

Tahar Rahim, despre cum e să fii în pielea unui criminal în serie, în show-ul Netflix „The Serpent”

“Call My Agent/ Dix Pour Cent” revine cu un sezon cinci “surpriză” plus un film

Netflix și Sony au semnat un acord istoric, cu consecințe asupra francizei „Spider-Man” și nu numai

Foto: Profimedia Images