Pavel Bartoș prezintă cel de-al doilea sezon al show-ului „Masked Singer România”

De: Ana Obretin / 17.06.2021, 16:21
Pavel Bartoș prezintă cel de-al doilea sezon al show-ului

Pavel Bartoș prezintă cel de-al doilea sezon al show-ului „Masked Singer România”, care va fi difuzat anul acesta de Pro TV. Celebrități din toate domeniile vor purta măști și costume spectaculoase, în show-ul „Masked Singer România”, pentru a păstra cel mai mare secret din istoria televiziunii: identitatea lor.

În acest an, emisiunea „Masked Singer România” revine cu un nou sezon mai intens, în care mai multe vedete din România vor urca pe scena care găzduiește cele mai impresionante măști. Pavel Bartoș va fi amfitrionul acestui sezon și spune că așteaptă cu nerăbdare să fie surprins de vedetele care își vor ascunde identitatea.

Mă simt ca James Bond! De ce? Pentru că tot timpul voi fi pus în fața neprevăzutului și a surprizei maxime, pe care trebuie să le gestionez. Pentru mine este ceva nou acest format, îmi plac începuturile de drum, îmi plac noutățile, îmi plac provocările. ‘Masked Singer România’ este primul show în care prezint, dar… nu știu pe cine. S-ar putea sub mască să fie oameni cunoscuți din muzică, din sport, din actorie, din IT, personalități marcante interne și poate internaționale, pot fi oameni pe care-i cunosc de-o viață, tocmai de aceea aștept cu nerăbdare clipa în care voi afla. Când va fi? Vom afla împreună, în curând, la PRO TV”, a spus Pavel Bartoș, potrivit unui comunicat remis Apropo.

Primul sezon „Masked Simger România”, lider de audiență și un fenomen în mediul online

Primul sezon al show-ului „Masked Singer România”, difuzat în toamnă, a fost lider de audiență și a creat un adevărat fenomen în mediul online. Cele opt episoade au avut o medie de 7,1 puncte de rating și 22,5% cotă de piață în rândul publicului comercial, format din persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 49 de ani, din mediul urban. În mediul online, pe cea mai în vogă platformă a momentului, TikTok, producția a strâns aproape 1 milion de aprecieri și 110.000 de admiratori.

CITEȘTE ȘI: Pro TV a fost lider de audiență în timpul meciurilor Euro 2020 de marți seară

„Pierduți în teleșcoală”, o campanie de Rareș Năstase la „Știrile PRO TV” și „România, te iubesc!”

Show-ul „Masked Singer România” revine la Pro TV cu sezonul al doilea

Ladislav Bartonicek, acționar la compania care deține Pro TV, preia conducerea în locul lui Petr Kellner, mort într-un accident

Foto: Pro TV