Alte două reality show-uri în pregătire la PRO TV

De: Cătălina Matei / 09.12.2014, 09:30
Alte două reality show-uri în pregătire la PRO TV
Divertismentul din PRO TV se va extinde în următorul an cu încă două reaity show-uri, pe lânfă formatul “I`m A Celebrity… Get Me Out Of Here!”, care se va filma în Africa de Sud.

Potrivit paginademedia.ro, PRO TV va avea la anul trei emisiuni reality show în grila de programe. Pe lângă formatul  “I`m A Celebrity… Get Me Out Of Here!”, se pare că este vorba despre o emisiune cu profil de cooking-restaurante şi de una bazată pe poveşti de familie. Ambele vor fi produse de Constantin Entertainment, companie germană intrată de curând în România, care va lucra cu PRO TV.

Noile producţii vor fi programate în timpul zilei. Pânâ acum, între 10.00 şi 19.00, PRO TV are ca producţii doar emisiunea “La Măruţă”. Antena 1 difuzează “Mireasă pentru fiul meu”, reality-show care ridică media de audienţă a staţiei Intact în timpul zilei.

Constantin Entertainment a venit de curând pe piaţa din România. Este o companie germană, care produce zeci de formate pentru posturi ca RTL, Sat 1, dar şi pentru staţii din Polonia, Croaţia, Ungaria, Spania sau Marea Britanie. În Elveţia, Constantin Entertainment produce varianta The Voice din ţara cantoanelor.

 “I`m A Celebrity… Get Me Out Of Here!” va intra în grila PRO TV la începutul anului 2015 cu titlul “Sunt celebru, scoate-mă de aici!” şi va fi difuzată zilnic în prime-time, fiind în primul rând un test de supravieţuire pentru 12 vedete care trebuie să lase deoparte stilul de viaţă somptuos pentru o experienţă extremă în unul dintre cele mai neprimitoare locuri – jungla.
Pentru 21 de zile, vedetele participante vor pleca în Africa de Sud, într-o tabără amenajată în munţi, la peste 400 de km de Johannesburg, într-o zona total izolată de lumea exterioară. Câştigătorul show-ului va primi titlul de Rege sau Regina a Junglei, iar acesta va fi desemnat în funcţie de voturile publicului.


“Ne dorim să oferim telespectatorilor un experiment social spectaculos, un nou format de top care va revoluţiona televiziunea din România. Show-ul promite o experienţă intensă, ce va depăşi bariera ecranului şi va intra zilnic în casele românilor. Creativitatea este una din valorile principale ale PRO TV, care a inovat întotdeauna, având atitudine îndrăzneaţă şi iniţiativă în tot ceea ce face, iar anul 2015 va fi marcat de noi premiere şi show-uri care subliniază aceste valori”, a declarat Aleksandras Cesnavicius, CEO PRO TV.